.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:زیرساخت های خدماتی و امدادی مازندران تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران خواهان توجه و تقویت زیرساخت های گردشگری، خدماتی و امدادی استان شد و گفت: مازندران با امکانات استانی خدمات فرااستانی و ملی می دهد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آزادسازی سواحل، گفت: این طرح میدان کار دستگاه‌هایی مانند هلال احمر را بیشتر کرده است.

وی افزود: همانگونه سپاه و ارتش چتر امنیتی هستند، در حوادث نیز هلال احمر چنین نقشی دارد حضورشان برای مردم آرام بخش است.

وی بر ضرورت تقویت و توسعه هلال احمر تاکید کرد و گفت: در حوزه سواحل باید طرح‌ها پیوست فرهنگی داشته باشند و برای ما زیبنده نیز که شادی‌ها آمیخته با هنجارشکنی باشد.

آیت الله لائینی افزود: باید باور کنیم که جنگ و تهاجم فرهنگی واقعیت است و تشکل‌ها و تیم‌های زیرزمینی در حال مدیریت و ترویج فرهنگ ابتذال هستند و مقابل چنین جنگی باید دفاع مناسب داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان این دین و هویت مردم دارای ارزش است، افزود: در ایام نوروز چندبرابر جمعیت موجود به استان سفر می‌کنند و مسئولان باید امکانات فرااستانی برای خدمات دهی به مسافران تأمین کنند.

وی خواستار توجه به زیرساخت‌های گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی شد و گفت: خدمات مازندران فرااستانی و ملی ولی امکانات آن استانی است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.462 seconds.